plz support us :)


JoM sHopPinG LadiEsss !!!

Banner created with MyBannerMaker.com

LaBeLs...lAbElS...LabELs

Tuesday, February 16, 2010

Minyak Kelapa Dara Bio VCO

Kali ni DGC nk pomote satu lagi produk yg sy guna..
(sy xkan pomote kalo sy x cube dulu brg tu terutama sekali kalo bab2 ubat2 ni)
dulu sy mmg ade ATHMA yg agak KRONIK..huk huk huk
time study asyik m.c jer n keje pun asyik M.C je coz asyik kene attack..
tp sejak sy dh gune Minyak Kelapa Dara for a few times only, now ALHAMDULLILAH
jarang kene attack (rasenye xpernah kene lagi teruk mcm dulu..) keje pun xpenah m.c lagi uat ms skarg ni :) hehehehe...sy dh leh ucapkan bubye kat INHALER yg selalo
mjadi teman setia sy dulu...huhu..byk lagi khasiat M.K.D nih... abah sy pun dh sy sarankan minum M.K.D ni gak... ALHAMDULILLAH gak la...GOUT yg abah kene last year dh ilang (tp tetap kene PANTANG SEAFOOD OK!!!) then yg paling doctor puji abah coz paras gula dlm darah dia dh turun..
kalo dulu abah punye kencing yg termanis tu tersgt2 la manis.. penah mencecah 9...but now 4-5 jer... abah pun semakin ligat pomote kat sedare mare, n dorg pun berpuas hati
(maklumla, penyakit kencing manis ni penyakit keturuan, mmg xdpt nk elak tp leh mencegah n merawatnye kan :) ) nnt kalo free, sy akan upload testimoni uat semua yer :)

kat bwh ni adalah Khasiat Menggunakan Minyak Kelapa Dara 100% Organik yer...


-Mengurangkan berat badan dan mengekalkan berat badan yang ideal (mengelakkan kegemukan) -Membekalkan sumber tenaga yang pantas -Mengurangkan kolestrol -Melindungi daripada ulser perut dan ulser colotis -Mencegah penyakit gout,kencing manis, darah tinggi, sakit mata, resdung, sakit telinga, sakit jantung dan strok -Membunuh kulat dan yis yang menyebabkan penyakit gatal-gatal,panau,kurap,kaki makan air, jerawat dan kayap -Baik untuk bayi yang baru lahir dan mencegah ruam bayi -Melegakan kulit yang kering dan mengelupas -Menjaga kecantikkan kulit dan melambatkan proses penuaan serta melindungi kesan ultra violet matahari -Mengurangkan kelumumur dan mengaktifkan pertumbuhan rambut -Melegakan batuk,selsema,gatal dan sakit tekak, lelah kronik dan bibir pecah -Melindungi daripada penyakit osteoporosis -Meningkatkan kadar metabolisme -Mengurangkan dan mencegah gejala pembengkakan prostate dan batu karang -Membunuh bakteria yang menyebabkan sakit saluran kencing, meningtis, gonorea dan sakit gigi berlubang -Melindungi daripada penyakit buah pinggang dan barah payudara

ni maklumat pemakanannya :)

HARGA RM25.00 FREE POSTAGE!!!


so kalo ade sape yg nk tanye ape2 or nk order leh la email ke
diebaglamzcollections@gmail.com or contact at 017-3948413 / 012-3987343

No comments:

Post a Comment